Marres kiest voor creative agency Vandejong

Herpositionering voor Maastrichts Centrum voor Contemporaine Cultuur

21 MEI 2013, AMSTERDAM | THE NETHERLANDS
Marres, het Centrum voor Contemporaine Cultuur in Maastricht, heeft Vandejong gekozen als communicatiebureau.

Vandejong wordt verantwoordelijk voor de herpositionering van Marres, het Centrum voor Contemporaine Cultuur in Maastricht. ‘Wij kennen Vandejong als een zowel strategisch als creatief zeer sterk bureau waarmee we graag willen samenwerken,’ aldus Valentijn Byvanck, directeur van Marres, dat tentoonstellingen, lezingen, onderzoeken, publicaties en projecten initieert en behoort tot de vier belangrijkste presentatie-instellingen van Nederland.

"Wij kennen Vandejong als een zowel strategisch als creatief zeer sterk bureau waarmee we graag willen samenwerken. " Valentijn Byvanck, directeur Marres