Vandejong aan de slag voor Hoog Catharijne

29 AUGUSTUS 2013, AMSTERDAM | THE NETHERLANDS
Belangenvereniging Hoog Catharijne heeft creative agency Vandejong de opdracht gegeven om in het kader van het 40-jarig bestaan van Hoog Catharijne een creatief programmaconcept te ontwikkelen. Vanaf oktober wordt dit concept in het hele winkelcentrum geïntroduceerd. 'We zijn blij dat we met Vandejong samenwerken aan dit project, waarmee we vooral vooruitkijken en experimenteren met het winkelcentrum van de toekomst', aldus Jan Hagenouw, voorzitter van de Belangenvereniging Hoog Catharijne.
"We zijn blij dat we met Vandejong samenwerken aan dit project, waarmee we vooral vooruitkijken en experimenteren met het winkelcentrum van de toekomst. " Jan Hagenouw, voorzitter van de Belangenvereniging Hoog Catharijne