Amsterdam | Nederland | Gepubliceerd op: 15 juli 2014
Pitch
Dankzij succesvolle ledenwerving gaat We Are Public in september officieel van start http://pr.co/p/001qhi
Amsterdam, 15 juli 2014 – Vandejong feliciteert We Are Public! Vandaag is de laatste dag van de ledenwervingsactie die meer dan 2.500 cultuuroptimisten heeft opgeleverd. Vandejong heeft het merk en de crowdfundingcampagne ontwikkeld. Dankzij het succes kan het nieuwe cultuurlidmaatschap in september officieel van start gaan. Tot die tijd kunnen de founding members genieten van een zomers cultuurprogramma.
Details

We Are Public is een cultuurlidmaatschap dat iedere maand de beste cultuur in de stad selecteert waar leden gratis of met korting heen kunnen. Inmiddels is het aantal Amsterdamse cultuurinstellingen dat deelneemt verdubbeld, van twintig naar veertig. Dit levert een uitgebreid en breed aanbod op van concerten, films, dans, theater, opera, musea en meer.

Bijzonder bij het opzetten van de cultuur-community is de innovatieve manier van samenwerken waarbij Vandejong creatief kapitaal heeft geïnvesteerd en deelt in de opbrengsten van de community. Door deze nieuwe manier van werken is een unieke samenwerking ontstaan: bijzonder hecht en met een grote gedeelde verantwoordelijkheid. Vandejong heeft het merk en de crowdfundingcampagne ontwikkeld en zal zich nu inzetten om We Are Public verder te laten groeien.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie
Voor meer informatie, interviews en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Margot van der Krogt, pr@vandejong.com of 020 462 2062.