Vandejong verwelkomt Dutch Design Awards als nieuwe opdrachtgever

De samenwerking tussen Dutch Design Awards en Vandejong start met nieuwe website

22 JULI 2014, AMSTERDAM | NEDERLAND
Amsterdam, 22 juli 2014 – Vandejong verwelkomt Dutch Design Awards als nieuwe opdrachtgever. Vandejong zal DDA adviseren over communicatie en strategie. De organisatie kiest voor Vandejong vanwege onze kennis en ervaring op het gebied van digital design, communicatie- en merkstrategie.

Dutch Design Awards zocht een geschikte partner om de rijke geschiedenis van Nederlandse vormgeving te vertalen naar een gebruiksvriendelijke website. De nieuwe website zal een platform bieden aan zowel ontwerpers als publiek dat geïnteresseerd is in Dutch Design, met een overzicht van het beste werk en winnaars van afgelopen jaren. De nieuwe website van DDA bevat een inspirerende gallery die het beste van Nederlands ontwerp (inter)nationaal promoot. Vandejong is verantwoordelijk voor het ontwerp en de technische realisatie.