Vandejong ontwikkelt merk en campagne voor de Nationale Filmdagen

De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten organiseert dit jaar voor het eerst de Nationale Filmdagen

30 JULI 2014, AMSTERDAM | NEDERLAND
Amsterdam, 30 juli 2014 – De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) heeft Vandejong gevraagd een merk en campagne te ontwikkelen voor een nieuwe actieweek die in september plaatsvindt: de Nationale Filmdagen.

De Nationale Filmdagen vinden in september voor het eerst plaats en zullen zich ieder jaar herhalen. In bioscopen en filmhuizen worden verschillende festiviteiten georganiseerd die de dagen een festivalkarakter geven. Bovendien kunnen bezoekers tijdens de week – die van 18 t/m 24 september duurt – voor 5 euro naar de film.

Vandejong ontwikkelde het merk van de actieweek, maakte de bioscoopcommercial en trailer, de website en printuitingen. De commercial is vanaf donderdag 7 augustus te zien in bioscopen en filmtheaters.