Tweede editie Fotoweek groot succes

Vandejong verantwoordelijk voor het merkconcept, de strategie, huisstijl en campagne

22 SEPTEMBER 2014, AMSTERDAM | NEDERLAND
Amsterdam, 22 september. Afgelopen week vond de tweede editie van Fotoweek plaats. Vandejong is verantwoordelijk voor het merkconcept, de strategie, de huisstijl en de campagne. Fotoweek 2014 is de landelijke themaweek van fotografie en had dit jaar als thema Kijk! Mijn geluk.

Van 12 t/m 21 september stond Nederland in het teken van fotografie. Door het grote succes van de eerste Fotoweek vorig jaar, hadden dit jaar nog meer partners zich bij Fotoweek aangesloten. Dit resulteerde in een geweldig aanbod van foto-activiteiten. Er werden meer dan 300 activiteiten georganiseerd door fotografen (professionals en amateurs), musea, fotostudio’s, bibliotheken en fotoclubs. Er stonden tentoonstellingen, workshops, cursussen en allerlei kinderactiviteiten op het programma. Fotoweek is een initiatief van het Nederlands Fotomuseum en Foam.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie
Voor meer informatie, interviews en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Jacqueline Kouwenberg, pr@vandejong.com of 020 462 2062.