Nieuw jaar, nieuwe opdrachtgevers

Vandejong begint het nieuwe jaar vol enthousiasme met Milieudefensie, BeamSystems en Story Based Media.

08 JANUARI 2015
Vandejong begint het nieuwe jaar vol enthousiasme met drie nieuwe opdrachtgevers: Milieudefensie, BeamSystems en Story Based Media.

1. Milieudefensie heeft Vandejong gevraagd een campagne te ontwikkelen die een beweging op gang brengt om lokaal verbouwt vervoer te stimuleren. Hiermee wordt een aanzet gegeven de keten terug te brengen tot de essentie, waardoor veel problemen – zoals de verdwijning van grote stukken oerwoud – kunnen worden voorkomen.

2. BeamSystems heeft Vandejong gevraagd haar merkpositionering en identiteit aan te passen en dit te vertalen naar een nieuwe website. BeamSystems verkoopt en verhuurt apparatuur met betrekking tot videotechniek en ontwikkelt creatieve technologische concepten voor bewegend beeld.

3. Voor het bedrijf Story Based Media maakt Vandejong een nieuwe digitale omgeving voor het verhaal van de avontuurlijke stadshond Flapdrol. Story Based Media maakt transmedia concepten/projecten in de culturele sector die gericht zijn op het verbinden van verhalen, mensen en nieuwe technieken. Ze ontwikkelen de ‘swipe story’, een theatrale manier van (voor)lezen op de tablet vol licht en geluidseffecten.

Vandejong is een creatief bureau gevestigd in Amsterdam. We ontwikkelen new formats voor een steeds veranderende wereld. Ons team van creatieve strategen, business experts, grafisch en online designers, copywriters en onderzoekers helpt organisaties om zichzelf te vernieuwen en op innovatieve manieren in contact te komen met hun community.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Neem voor meer informatie, hoge resolutie beeldmateriaal en/of interview verzoeken contact op met Menno Liauw, Strategy Director Vandejong, 020 462 2062 of menno@vandejong.com.